Wednesday, November 3, 2010

M for Malash

Daripada tajuk di atas, anda dah tau status aku sekarang - malash tahap cipan (walaupun aku tak tau apa itu cipan sebab aku malash nak ambik tau). Orait. Mungkin sebab nama aku mula dengan huruf M kot, sebab tu la malas. (Salahkan nama dan bukannya peribadi atas kemalasan, bravo Maureen~!)

Walaupun berada dalam keadaan malas, aku tak dapat tidur oh terima kasih kepada teh tarik Kedai Makan Nazri tadi.

Dalam kemalasan ini, aku tengah sibuk stalking seorang blogger yang aku dah pernah discover blog dia, cuma belum sampai tahap check post dia dalam archive satu persatu. Namun entah kenapa sekarang ni aku rajin check postnya satu persatu. Wah alangkah bagusnya kalau kerajinan aku mengestalk blogger ini aku aplikasikan ke dalam Sociolinguistic, Discourse Analysis, Semantics, dan sebagainya. Tapi apakah daya. Blognya memang penuh dengan tulisan dan kadang-kadang I have zero tolerance for tulisan kalau font dia kurang daripada 11.

Time aku malas baca blog bertulis, aku beralih pula kepada blog ini yang ada tulisan tapi kurang tulisan.


Orait, sampai di sini sahaja pertemuan kita. Aku malash mau ca....kap..... lebih..........................

No comments: