Sunday, October 31, 2010

Sedang Merajinkan Diri....

.....untuk membaca blog-blog yang dipromotekan oleh Step (blog yang Step perkenalkan ni biasanya blog yang suci dan berilmiah ahem) dan juga updates yang Hawa mention pasal blog kengkawan yang cool sekalian (ini bukan bodek). Serius aku alpa dalam mengupdatekan diri dengan membaca blog kerana sibuk berfacebook. Dan juga sibuk untuk tidur petang. Dan sibuk untuk menyibuk benda yang tak patut aku sibukkan. Blog sendiri pun update once in a bluemoon. Ok tiada alasan untuk justify kealpaan aku. Aku bersalah sebab malas. Noktah.

Ok, sori sebab ini bukan post yang ilmiah walaupun exam dah dekat. Good luck everyone in your exam.

Erm by the way, happy Halloween? :S

2 comments:

step.on.top said...

"blog yang Step perkenalkan ni biasanya blog yang suci dan berilmiah ahem)"

APA MKSD AYAT INI??? dlm otakku ada 2 anggapan..yg +ve n -ve...tp better stick to da +ve one!!! nga~~~ =p

Mad Maureen said...

Hahahah. :D Aku maksudkannya.. (adakah ini menjawab soalan ahahaha XD)

positif kot bagi aku.. ahahaha.